Hardcase studio yesterday

24. august 2010


Igår hang jeg hele dagen inde i byen og hos Lars med mine gode veninder Fannie, Mikkeline og Laura. Vejret var også til restaurant på Gråbrødre torv og overflod af hjemmelavet is og kage og varm kakao. Fannie blev tattoveret hen på natten, og jeg havde en absolut rigtig dejlig dag!

12 Responses to “Hardcase studio yesterday”

  1. Maria Says:

    Hvor er du flot! & dit hår er for fedt!!! :-)

    God dag til dig :-)

  2. Sqwe Says:

    Går du i skole? Eller har du gået på gamle Hellerup gym? Synes jeg husker dig

  3. louise Says:

    hvor er I bare smukke!

  4. E Says:

    Elsker billederne!! Det er nogle af de smukkeste af dig:-)

  5. Sarah Says:

    Hvor hvor HVOR kan jeg få det kage-mekka?? :-)

  6. S Says:

    Elsker billede nr. 17 (det af dig). Det er virkelig et smukt billed af dig!! :) Og så elsker jeg virkelig de sko der! Ville også købe dem, men de var ikke i str. 36 mere, VIRKELIG trist!
    Desuden ville jeg også høre hvordan du finder tøj og sko inde på ebay, for jeg kan seriøst ikke finde ud af det! :)

  7. Anja Says:

    Du er så smuk gina ;) lækkert hår :)

  8. ginajaqueline Says:

    I er virkelig søde for tiden..! Tusind tak for komplimenter.

    Kage-helvede kan fåes på den store restaurant på gråbrødre torv, på modsatte side af bøf og ost + skildpadden og jensens.

    Og jeg går ikke i skole, og har ikke gået på ghg :-)

  9. Natalja Says:

    Må man spørge hvem Lars er? Måske er det bare et tilfælde, men kender en af samme navn inde ved Grå Brødre Torv… : ) Du er virkelig smuk!!

  10. ginajaqueline Says:

    Lars er ham jeg havde butik med, og Lars butik ligger ikke præcis på Grå brødre torv, men på købmagergade/klareboderne :-)

  11. jennifer Says:

    du kan da os bare få hvad som helst til at se fedt ud ! er helt vild med billed 17, det er er virkelig smukt.
    jennifer – lifetodiscover.blogspot.com

  12. Greve Says:

    Det klær’ dig super godt med det bølgede hår – er især vild med når du laver sideskilning ! Er helt enig med #4, det er nogen af de smukkeste billeder af dig ! Især 10 og 17 :)

Skriv et svar

