Spejlrefleks blitz er død.

22. august 2010


Hvor æstetisk og irriterende. Any tips or just try dying?

7 Responses to “Spejlrefleks blitz er død.”

  1. Angie Says:

    Hvorfor æstetisk?


  2. reperation reperation reperation!!!
    min blitz døde også, så jeg ikke troede jeg skulle nå at få mit kamera med til Roskilde Festival :O da jeg så blev ringet op tirsdagen inden, at det var kommet tilbage fra reperation, var jeg verdens lykkeligste menneske!!!

    “Man ved ikke hvad man har, før man har mistet det!” XD

  3. cruiserron Says:

    Kender det — Jeg har været i branchen siden 1950. og beskæftiget mig med Foto det meste af tiden siden ..Forandringer er altid skide irriterende- men man må jo følge med. og i dag kører jeg med Nikon digital Spejlreflex.. Jeg oplevede jo skiftet fra tyske kameraer til De Japanske, den gang var det ikke lykken.. men Japserne vandt jo.

  4. Sabine Says:

    Hej gina :-) Jeg har lige bestilt et par sko og en halskæde fra ‘NASTY GAL’, og jeg ville bare hører hvad dine erfaringer er med det? hvor lang tid går der ca før man får sine varer?

  5. larshasselby Says:

    Frederikke, hvor længe gik der? Jeg kan bare ikke leve uden noget midlertidigt, og i så fald overvejer jeg at købe et digitalkamera, da jeg ødelagde mit sidste.

    Cruiserron – Cool, jeg fotograferer også med Nikon! :-)

    Sabine – mine erfaringer er lang leveringstid, told og moms men pisse lækre ting.. ;)

  6. larshasselby Says:

    – gina skrev dette.

Skriv et svar

