220810.

22. august 2010


Jeg er lige kommet hjem fra mit livs loppemarked. (haha) Jeg viser jer senere hvad jeg fandt, det var ikke småting skal jeg hilse at sige! Bla. denne hat jeg tog på med det samme, helt ny stadig med prismærke, fra Zara til en 20’er!

18 Responses to “220810.”

  1. amalie Says:

    uuh, hvor er jakken fra? og hva koster den:)

  2. ginajaqueline Says:

    Den er fra Lindex, udsolgt efter få dage og kostede 799 svenske mener jeg! :-)
    (er en meget lykkelig ejer)

  3. Stella Says:

    hvilket loppemarked? og hvor? (:

  4. lesley Says:

    ej hvor er jakken sej, jeg vil også gerne ha’ sådan en, og tillykke med hatten den er sød :)

  5. leagregersen Says:

    hvor ser du smækker ud!

  6. Emilie Says:

    Er sååå skide ærgelig over at jeg ikke købte den jakke, mens den stadig var til at få !!!!!! :(

  7. S Says:

    Looking amazing as always! I think I’m love (haha) :D

  8. ida Says:

    hvor er skoene fra? :)

  9. Anja Says:

    Virkelig gode billeder gina ;) elsker hatten :)

  10. LISE Says:

    wow til kjolen – hvor er den fra? :)

  11. Tina Says:

    Ih, dit nye hår er altså bare så fint til dig!

  12. ginajaqueline Says:

    I ER DE SØDESTE!!!!

  13. Angie Says:

    Du er godt nok blevet lyshåret gina

  14. Anne Says:

    Rigtig lækker jakke, hvis du er interesseret i at sælge vil jeg gerne give en god pris :-)??

  15. Gina Says:

    Er desværre ikke interesseret i at sælge jakken, da jeg er super glad for den, og den ikke er til at opdrive nogle steder :-)

Skriv et svar

