Jeg keder mig for første gang i flere år.

21. august 2010


Problemet er dog løst. Jeg tager til byen, maler et billede er i gang med færdigt og ser min yndlings person (Lars, naturligvis). Og drikker fortsat ikke noget alkohol denne weekend grundet slankekur nr. 92435 i mit liv. Og får alligevel en dejlig lørdag. Og står op før klokken 7 og tager på det såkaldte bedste Loppemarked i Danmark, hvilket jeg glæder mig som et lille barn til. Jeg er typisk og uforbederlig.

6 Responses to “Jeg keder mig for første gang i flere år.”

  1. Valerie Says:

    hvilke loppemarked skal du så på?

  2. Valerie Says:

    uh hvor spændende! :) håber du finder nogle gode ting!

  3. Negar Latifi Says:

    jeg kom i tanke om din blog da jeg så denne flotte video:

    (måske lidt underlig sang)

  4. pernille Says:

    Er loppemarkedet der hele weekenden? Jeg blev inviteret med om søndagen også i Holte.
    Og er loppemarkedet der også igen næste weekend (tog ikke derind idag ¨på grund af vejret)? :)

Skriv et svar

