Nom de Plume – SS11

19. august 2010


Dette må have været det smukkeste show under hele modeugen. I sin tid introdukserede jeg A. Naselli som står bag kollektionen for min mormor, som har været langt med ind over at få vission til virkelighed på disse kunstværker af nogle stykker tøj. Jeg har været en flue på væggen og set bidder af processen undervejs, så det var en stor dag i lørdags da showet fandt sted på hof teatret. Jeg vil ikke sige så meget om tøjet, da jeg synes de bliver lidt overflødigt sammenlignet med hvad i kan se med jeres øjne. Eller også er jeg bare mundlam, det er fanme så pisse fantastisk det her.. Se evt. også flere billeder hvor tøjet virkelig kommer til sin ret på min vens blog Blackballons.

Skriv et svar

