Billede-mix fra SKØN dag med Mixen

19. august 2010


1, 2: Mikkeline streetstyle.
3: Frokost på Klatræet til 39kr!
4: Hovedbiblioteket.
5: Fra nu er er jeg officielt Mikkelines værge – og lad mig lige understrege at den gik!
6, 7: Mikke outside home.
8: Vilde hjerter.
9: Vi krydsede “vores program” af i Mikkelines seng.
10: Pisse nice kunst på Mikkelines værelse. Flere af samme kunstner rundt omkring i huset – helt genialt.
11: Jeg, Alfe, opad mikkes væg…
12: Cesar salad (the best in the world)

8 Responses to “Billede-mix fra SKØN dag med Mixen”

  1. Lou Says:

    hey gina. – ved godt det ingen relevans har til dit fine indlæg. (elsker din nye titel som værge :))
    Men har du problemer med told der skal betales på de øverste sko du købte? dem af “ChenCoffee” på ebay. med træhælen. for jeg har nemlig fået brev fra tolden, og ud fra det står der at jeg skal betale det dobbelte (altså varens pris+leveringsomkostninger i told). og inde på skats hjemme side http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770313&vId=0, hvor man indtaster at man vil købe udenfor EU og man køber mellem 80 og 1000. den siger jeg intet skal betale (i told ihvertfald) men måske andre afgifter. jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig, og om jeg skal forsøge at sige at det er en gave..? hmm.. håber du lige gider bruge tid på at hjælpe :)

  2. ginajaqueline Says:

    Jeg er også personligt fan af det!

    Har vidst ikke betalt told for dem med træhælen, men det er lidt som vinden blæser med dét told altså. Jeg ender med at betale told på ca. halvdelen af de pakker jeg køber som ikke er fra EU, men ihvertfald tror jeg kun man kan vide sig sikker op til 80kr. og ikke 1000.

    Det er lidt et gedemarked, men jeg kan trøste dig med at skoene er FANTASTISKE

  3. Lou Says:

    iih,. æv.. overvejede at lade dem sende dem tilbage.. men har jeg jo ikk lyst til nu ;) – nå, jeg kommer til at betale omkring 800 for dem tror jeg. har du haft held med at sige det var en gave? for jeg tænker lidt at de tjekker ens kontoudtog, og så ka de jo se jeg har købt noget på Ebay..
    men hey, tak for hjælpen..

  4. ginajaqueline Says:

    Jeg har aldrig forsøgt, jeg ved faktisk ikke hvordan det fungerer, da jeg netop synes det er en værre jungle.
    Jeg er bare altid for ivrig og glemmer at tjekke op på hvad det samlede beløb for skoene egentlig bliver, fordi jeg bare vil have min freaking pakke! ;)

    Men udover det synes jeg de er de 800kr. værd, i alle tilfælde!

    Det var så lidt, ved nu ikke hvor meget hjælp jeg var til, men jeg svarede ihvertfald som jeg var i stand til!

    /Gina

  5. Lou Says:

    okay. jeg vil overveje det. – ringer lige til dem imorgen, og forhører mig i forhold til misvisningerne på skats hjemme side ;) Tak for det alligevel, det hjælper oss lidt på det om de er det værd; hvordan er de forresten i størrelsen? – Og hvis du nu alligevel har dem på en af de næste dage, ku det være nice med et par billeder ;P

  6. ginajaqueline Says:

    Meget autentiske i størrelsen og skindet er meget blødt/former sig rigtigt/ikke skærende, hvilket gør dem voldsomt behagelige at gå i.

  7. Amalie Says:

    Det er et flot billede af dig :)
    Hvor ligger Christianshavns kommune? (tihi)

Skriv et svar

