Onsdagens outfit.

18. august 2010


På mig har jeg min nye kjole fra Paris jeg fik i fødselsdags gave af min gode veninde Fannie. Strømpebukser fra Primark, halskæde fra forever 21, dobbeltring fra Nastygal og sko fra Miu Miu. Jeg havde først bestilt et par mørkeblå, men en læser tippede mig om at de ikke var ægte, så jeg fortrød. Et par dage efter vandt jeg disse i sort i en auktion på ebay som dog var uden æske og var brugt indenfor en gang (kan overhoved ikke se nogle tegn på slidtage) Jeg modtog dem idag og de har siddet på mine fødder lige siden. Jeg har haft en fantastisk dag, og skal nok tegne og fortælle imorgen eftermiddag, men nu vil jeg gå i seng for skal ulækkert tidligt op. Har i øvrigt modtaget en masse pakker som jeg nok også skal vise jer sammen med mine fødselsdagsgaver i den nærmeste fremtid.

6 Responses to “Onsdagens outfit.”

  1. E Says:

    Du er såååååååå smuk! Og de sko ååhh gina du er jordens heldigste pige:o) du er virkelig et ægte stil ikon…

  2. CLH Says:

    du er simpelthen SÅ smuk!

  3. S Says:

    Du er bare for lækker og elsker virkelig det her outfit ;)
    Og PS. Dit hår er virkelig også blevet flot, har bare ikke lige fået det sagt.

  4. ginajaqueline Says:

    Så mange gange tak!! :-):-)


  5. hvor meget kostede skoene ? :D

Skriv et svar

