Dialog på græs

17. august 2010


Til at starte med, med mig selv og 6 ernæringsbøger. Så kom min bedste ven Alecsander og joinede og påpegede hvor cute jeg så ud der på græsset med mine fagbøger. Vi tog på klaptræet og drak kaffe mm. og min veninde Maria Palm og veninde Sofie kom tilfældigvis også forbi og pludselig var dagen gået. Jeg fandt et par kakhi grønne lammeskinds støvler til lagersalg på Kultorvet og Alec snuppede et par i brune. “Veninde støvler”, jeg er personligt fan af det i denne sammenhæng! Dette her nummer må da være det ultimativeste disse dage. Håber de fleste har haft en ligeså dejlig dag som jeg har?!

2 Responses to “Dialog på græs”

  1. Lou Says:

    mmh.. dejligt, beskrivende indlæg.. elsker the doors.. alt deres musik er genialt.. og den her specielt lii nu.. jeg gider ikke at sommeren er forbi altså! :/ min dag har dog ikke været lisså go som din.. men det var den tilgengæld igår, med eftermiddagssushi.. (yes, min dag er målt i hvilket mad jeg får.. haha)

  2. Ida Marie Says:

    iiih, hvor er dit lange hår dog pisse fedt ♥

Skriv et svar

