No longer a teenager!

16. august 2010


Her er lige 30 shots fra min fødselsdag i fredags. Jeg havde den mest fantastiske, vitterligt fantastiske dag! Jeg havde insisteret på at lave al maden uden hjælp, og der blev jeg godt nok sat på en opgave, for selvom største delen af tapasen var kold er det jo stadig begrænset hvor længe det kan stå fremme uden af blive kedeligt. For ikke at tale om at transportere det al sammen hjem. Men det endte ud i en succes. Udover det kom min biologiske far også, hvilket jeg stadig kind of lever højt på. Vi havde en fest og rundede af med mørkelilla punch og tog på jazzhouse med min mormor! Sådan!

34 Responses to “No longer a teenager!”

  1. line Says:

    dejlige billeder og sikke en sej mormor du har dig!

  2. Emilie Says:

    Det ser knald hyggeligt ud ..
    Og hallo – kom lige med et link de til sko du har på ASAP !!!!!

  3. S Says:

    Virkelig nice sko! Ser ud til at du hyggede dig, hvilket altid er pragtfuldt! Og endnu engang tillykke :)

  4. Line Says:

    Smukt- hvad kostede dit hår at få lavet ?


  5. Det ser super hyggeligt og lækkert(maden) ud!!
    Din blog er seriøst blevet mit daglige inspirations fix :D <3

    /C

  6. Mikkeline Says:

    Hvor får du pengene fra, Gina? Come on. Det kan jo ikke være bistand alt sammen

  7. Agnes Says:

    Helt seriøst, hvor får du pengene fra? Hvad laver du til hverdag? Er bare nysgerrig efter at høre hvordan alt dette, og alle dine nye køb bliver finansieret? Du ved, vi andre arbejder røven ud af bukserne, for at tjene til nyt. Men det hører vi bare ikke så meget om her på bloggen. Så tænkte bare på hvad du laver? :-)

  8. mikkeline-sofie Says:

    Undskyld mig “Mikkeline” men Gina er ved gud ikke på bistand, og du skal fandme ikke komme her og udgive dig for at “være mig” på den der måde. Er da godt klar over at der er andre i verden med mit navn, men det dér er jo en sole klar heads mod Gina og hendes veninder. Du er bare pisse misundelig er du.
    Og til Agnes (formuleret af både mig og gina) : det kan godt være at du står 9 to 5 på en tankstation, men styr dig da lige. Gina vælger bare kun at give nogle dele af sit liv på nettet og der er jo ikke nogen regel der siger: har du først lagt lidt ud, så skal vi fandme høre det hele?
    Folk er pisse latterlige.
    KØS

  9. ginajaqueline Says:

    Miksen biksen Karen blixen!!! <3

  10. Mikkeline Says:

    Ja hej. Nu ligger landet sådan, som du bl.a. også selv siger at jeg faktisk hedder Mikkeline. Jeg prøver for guds skyld ikke at udgive mig for at være dig, Mikkeline-Sofie. Jeg har ingen idé om hvem du er.

    Jeg har bare fulgt din blog (Gina) i en periode, ja sorry at jeg henvender mig til Gina nu. Men nu var mit spørgsmål/kommentar jo egentlig til hende og ikke dig (Mikkeline-Sofie)

    • ginajaqueline Says:

      Hvis du havde været skarp nok havde du om muligt fanget et dit spørgsmål nok er det mest stillede herinde, og at Mikkeline er en af mine bedste veninder.
      Anyways, pænt navn og god grublen + dag!

      / Gina

  11. Agnes Says:

    jeg er ikke latterlig – det finder jeg mig ikke i. jeg sviner ikke jer – i sviner ikke mig. var bare nysgerrig? skal man lave tusind smiley-faces for ikke at være en so på skrift? come on… Jeg synes simpelthen I er alt for flabede…

  12. Agnes Says:

    Og til jeres information synes jeg det er enormt snobbet at skrive, at det godt kan være at jeg arbejder på en tankstation? Er det ikke en smule diskriminerende? Det gør jeg nu tilfældigvis ikke, men synes fandme at I skal respektere at jeg spørger Gina om hvad hun fortager sig? Er ked af at det er meget privat, men så sig det på en pæn måde i stedet? Har synes denne blog var rigtig nice, men efter at blive svaret igen sådan, gider jeg sgu ikke bruge min tid her mere…

  13. mikkeline sofie Says:

    Agnes – det er jeg oprigtig ked af, fandt bare dit indslag flabet. Lad det endelig ikke gå ud over din opfattelse af ginas blog. Var nok bare lige caught in a moment of anger. Hav en god dag :-)

  14. ginajaqueline Says:

    Agnes – nu mener Mikkeline jo ikke at du er latterlig, men at folk generelt er latterlige. I det hele taget var denne sag ikke rigtig myndigt på dig, men kan høre du føler dig meget truffet så du får lige en uddybet feedback.
    Det var jo dig selv der skrev at andre folk knokler røven ud af bukserne, og fik det til at lyde som om jeg bare sidder på min flade røv og andre taler om bistand og hvad ved jeg – hvorfor i det hele taget alle de fordomme overfor folk?
    Jeg har sagt det så mange gange før, og jeg kan godt sige det igen. I får ikke en redegørelse for min økonimi. Det er såmændt efterhånden blevet en princip sag. Tilgengæld kan i nyde mange andre sider af mig, end eksempelvis hvor flad og rig jeg er i perioder. Jeg har mit eget filter, ok?
    Jeg respetere at du spørger og har ikke sagt et ondt ord om dig, men du udstiller fanme selv dig selv i første omgang som et offer med det super hårde arbejde der!

    Vi er nok flabede, men hvad med at kigge indad? Og gu er jeg sgu snobbet, igen efter eget filter. Det med tankstationen var dog ikke snobbet ment, blot en ping-pong mellem Mikkeline og jeg.

    Det er sødt af dig Mikkeline, og typisk dig. Men du Agnes, og folk generelt må altså HELT selv om at læse med eller ej. Men let’s face it – I kan jo ikke lade være….

    Nice evening for christ!

  15. myndigtmøntet Says:

    hahahaha “nu mener Mikkeline jo ikke at du er latterlig, men at folk generelt er latterlige”

    thumbs up for den omverdensattitude

    og nej det er måske nok ikke helt myndigt på Agnes, men da helt sikkert møntet på hende

  16. Benedict Says:

    Hej Gina
    1. Du siger at Agnes udstiller sig selv som offer – hvad gør du ikke selv? Det er da DIN veninde der tager DIG i forsvar.
    2. Du bruger ord forkert, og staver ukorrekt. F.eks. skriver du i din seneste kommentar “denne sag er ikke rigtig myndigt på dig”. Det hedder “møntet” og ikke “myndigt”. Du har brug for en redaktør. Ret surealistisk, ikk’? (hvis du forstår sådan en lille en)
    3. Du virker som en banal poptøs, der som mange andre i København leger fashionabel.
    Du er meget typisk for denne tid, idet at din blog ikke har andet indhold end dig, selvpromovering og ligegyldigt navlepilleri. Meget senmoderne!

    Det virker ikke særlig fornuftigt, og passer heller ikke til stilen du prøver at køre, at du og din veninde flipper ud over et beskedendt spørgsmål. Det virker meget ‘poptøset’.

  17. ginajaqueline Says:

    Møntpigen – Ja, det var møntet på hende den anden, naturligvis var det der, er det ikke ret klart udfra Mikelines kommentar at hun blot undrer sig over at se hende navn dukke op? Udover det har jeg tjekket Mikkeline nr. 2’s IP og hun har førhen underskrevet sig som Nanna jensen fra hendes computer – meeen, det kan self. bare være en veninde der har lånt den, ikke sandt!!:):)

    Benedict – Mikkeline tager mig ikke som sådan i forsvar, tror mere hun synes det var meget mystisk med hendes navn. Og hvorfor i al verden skulle det gøre mig til et selvudnævnt offer?
    Meget ironisk at du synes at min blog er så banal og navlepiller agtig, men samtidig råder mig til at få en sekretær.

    ANDRE STAVE OG GRAMMATIK INTERESSEREDE HENVISES TIL – http://aroskurser.dk/skriv-korrekt-dansk/

    I øvrigt rammer du ikke helt. Du rammer ihvertfald ikke mig.

    Jeg er en poptøs så. Hvis det virkelig er det bedste du kan hoste op med. Tror jeg vil lave et indlæg om netop hvorfor jeg er en poptøs. Som jo er et komplet forældet udtryk, som burde kommes på nye flasker, det vil jeg sgu sørge for!!
    “Stilen du prøver at køre” så styr dig dog lidt, gider du? :-)

  18. jose Says:

    Man kan jo tydeligt se, at Gina er født ind i verdenen. Se dog på hendes familie!

  19. Linnea Says:

    Det er ikke småting, der foregår i kommentarfeltet bag bloggens labre billeder. Tror Jose mener at de billeder du har vist af din familie emmer af boheme, fri-fugl og kunstneriske, inspirerende personligheder. Og gode gener! Poptøs er ret malplaceret i denne sammenhæng. Lækre billeder fra din fest, og igen: dit hår er læks.

  20. Lou Says:

    der ser man endnu et eksempel på hvor lidt man får med, når man læser hvad folk har at sige.. for umiddelbart kunne Jose’s kommentar godt forekomme negativ.. (nu aner jeg overhovedet ikk hvad den er?) :)Jeg er virkelig fascineret af din Mormor!

  21. Benedict Says:

    Har aldrig rådet dig til at få en sekretær?
    Du kunne bruge en redaktør. Én der kunne rådgive dig om hvad du skal lægge ud og hvad du ikke bør lægge ud. Hvad er der ironisk ved det?
    Hvis du stoppede med alt det pige-fnidder i dine comments, stoppede med at lægge billeder ud af dig selv med joints i hånden, kunne det være at nogle ville få øjnene op for din blog – og sågar invitere dig med til de “rigtige” modefester og shows, som andre bloggere er blevet. Så kunne du blive en “rigtig fashionista” :-)Er det ikke din helt store drøm?

    Hvornår er poptøs blevet et forældet udtryk? Og hvilket ord skal man så bruge idag?

    Fair nok du ikke vil redegøre for din økonomi. Det undrer mig bare at du går i forsvar (det virker sådan) over et simpelt spørgsmål om hvad du laver til hverdag. Du har jo før udstillet meget intime sider af dig selv: vægt, stofmisbrug etc.

  22. ginajaqueline Says:

    Tomato/tomato der ændrer jo ikke på noget, det er jo stadig ironisk (ja) at du “synes at min blog er så banal og navlepiller agtig, men samtidig råder mig til at få en REDAKTØR”

    Nej, hvis DU stoppede med dit pigefnidder! Det er fanme dig der kommenterer og skaber drama på MIN blog, det er ikke mig der sviner dig til, jeg aner jo ikke hvem du er, jeg synes blot du er dum, fordomsfuld og latterlig at høre på.

    Nu ved du jo ikke noget om hvad jeg bliver inviteret til, og hvad jeg deltager og ikke deltager i og af hvilke årsager for den sags skyld. Men hvis du vil have en slavisk modeblog med alt hvad det indebærer, så læs dog en af de mange andre fantastiske blogs af den karakter. Det har jo aldrig været min intention, og bliver det heller aldrig. Forstå dog at det her er min blog, og jeg gør med den præcis hvad jeg har lyst til. Det er iorden at du undrer dig over hvorfor jeg dog ikke har lyst til the whole packed, men lad dog være med at lig det for dagen som om at det er så forfærdeligt for mig, at jeg ikke er ligesom størstedelen af de andre store modebloggere. Jeg er nok rimelig bevidst om hvad jeg har gang i, og tager nok mine egne valg tror du ikke?

    Går ikke i forsvar, nævner blot at jeg har mit eget filter, og vil da gerne lige nævne det igen. Jeg beretter om præcis hvad jeg føler for, og jeg undgår præcis det jeg ikke føler for. I øvrigt er der ikke noget facit svar i denne sag som sådan! Mine penge hænger af og til på træerne, men tror du ikke at det hele handler om prioritering? Det var ikke et spørgsmål du behøver svare på, og jeg ser helt at du holder dig væk, for du er lidt ubehagelig og vi er tydelig ikke på bølgelængde :-)

    /Gina

  23. jose Says:

    kommentaren angående din familie var absolut ikke negativ!

  24. Cecilia Says:

    Hej GIna
    Som mange andre læser jeg din blog, fordi jeg 1) griner af dig, 2) bliver fascineret af dig og 3) fordi jeg ikke kan lade være.
    Du er, virker det som om, klar over at du udstiller dig selv, jeg har endnu ikke fundet ud af om din blog er en form for selviscenesættelse eller om det bare er dig. Jeg tror det for mange, det er det ihvertfald for mig, forkommer mærkeligt at der er informationer du ikke vil dele med os, fordi din blog så meget netop er en ufiltreret historie om en ikke helt almindelig og så ganske normal københavnsk pige. Jeg er sku da pisse nysgerrig, jeg vil da gerne vide hvor du får dine penge fra, men ved du hvorfor, fordi du ikke vil svare på det. Jeg tror at din princip-sag pirrer enhver læser og det er da også kommet et par vinkler på det i dette kommentarspor. Nysgerrighed.
    (Og vil lige understrege at det så langt fra er dit problem, og det egentlig bør ses som et kompliment og en interesse og at jeg synes folk har været nogle idioter på dette spor)

Skriv et svar

