En film jeg kan anbefale jer at se!

11. august 2010



Min gode veninde Sidsel ligger lige nu og sover ved siden af mig i min  seng. Vi har lige set min nye film, som vi har fået anbefalet af vores veninde Sofia. Trods anbefalingerne og Sofias vandte gode smag (vi deler mening om de fleste ting) havde jeg egentlig ikke kæmpe forventninger. Havde ærligt forventet noget andet af denne film, men hold op hvor var den voldsomt god. Jeg ved allerede at jeg kommer til at se den mange gange, og det er ret atypisk at have det sådan for mig lige efter en film. Er for det meste helt mættet med mindre at den var vanskelig at forstå til sit fulde. Lige nu gælder ingen af tingene. Lige nu er jeg bare lettere blown away.

5 Responses to “En film jeg kan anbefale jer at se!”

  1. Katrine Says:

    Det er en super god film.

    Jeg tror jeg har set den ti gange, siden den kom ud :-)

  2. Nanna Says:

    årh, jeg elsker den!
    så vil jeg også anbefale dig (hvis du altså ikke har set dem) Sidste tango i Paris, The Dreamers og Stealing Beauty alle lavet af Bernardo Bertolucci. The Dreamers er min absolutte yndlingsfilm!

  3. Signe Says:

    Har lige set den og du har jo helt ret, den er virkelig god! Fremragende anbefaling! Tak for en god blog!

  4. jennifer Says:

    den er super god den film. man regner den ikke for det vilde, men det er bare noget super godt ved den..

  5. trine Says:

    den er så god, har set den utallige gange :D

Skriv et svar

