Forpremiere hos Nordisk film.

10. august 2010


Idag så jeg sådan her ud. Jeg har været til forpremiere på “Letters to Juliet” ude hos Nordisk film idag. Vi var faktisk de første der skulle se den. Jeg studsede lidt over min første tur i biografen alene, men heldigt, heldigt var Katrine der også, og det var rigtig dejligt at se hende igen, da jeg ikke har set hende hele sommeren! Filmen var udmærket, lidt for romantisk og ligetil at forstå til min smag, men gode værdier og godt skuespil og så fik jeg derudover en vild trang til at tage til Italien. Efter filmen fik jeg en friskpresset juice og snak med Katrine på nærliggende nyåbnet juicebar. Forresten er jeg ekset med min nye koral-pink læbestift fra Nouba, som er én af mange jeg lige har modtaget fra smartgirl.dk – der er vanvittigt udsalg på dem, og hvis ikke kvaliteten er, så er ihvertfald konsistensen meget alá Mac.

Nu vil jeg chille og bestille tid til at få lavet mit hår – to forskellige steder, over tre omgange, dejligt besværligt. Det er bestemt ikke ligefrem fordi jeg har tid til det de kommende dage – men når jeg først har sat mig noget i hovedet……

XX

4 Responses to “Forpremiere hos Nordisk film.”

  1. line Says:

    3. billede er simpelhen noget af det sødeste jeg længe har set :-)

  2. S Says:

    Som altid ser du dejlig ud :)

  3. Charlotte Staunsbæk Says:

    du er vidunderlig. jeg henter gaven i morgen. det er den helt rigtige.

  4. tille87 Says:

    Har du set inception? Der er virkelig en sindssyg lighed mellem Mal (en smuk, kvindelig rolle i filmen) og dig. Tabte lige pusten da jeg så hende første gang for i ligner virkelig hinanden!

Skriv et svar

