Bliv inspireret af mine venner III

9. august 2010


n

12 Responses to “Bliv inspireret af mine venner III”

  1. nathalia Says:

    Really good inspiration..! Great blog you´ve got:)

  2. leagregersen Says:

    Er det egentlig din veninde maria der er model for Line&Jo?

  3. ginajaqueline Says:

    Natahalia – I’m glad you liked it!!

    Ja, det er samme pige som billedet ovenover, Maria Palm hedder hun :-)

  4. Cornelia Says:

    hvor er du skøn og sød. :)

  5. hellocake Says:

    Billede 3? Hvem er derpå? :)

  6. ginajaqueline Says:

    På billede 3 Mikkeline sammen med Pete på roslkilde 08. ooog my :D

  7. hellocake Says:

    Pete hvad? :b

  8. ginajaqueline Says:

    Pete doherty, selvfølgelig. :D
    – For at alt lige er på det rene – Pete er ikke en af mine venner! Men måske han bliver det i fremtiden ;) LOVE HIM! –

  9. ginajaqueline Says:

    Laura: <3 DET kan vi! Bedste forslag jeg har hørt idag. Hihihihi. Savner endda London helt viildt meget!
    Speaking of sød, tjek lige dig selv ud på første billede – i ser pisse godt ud! Tror det var den aften jeg så dig første gang og synes du lignede twiggy, hvor jeg efterfølgende mødte Michelle der var fuldkommen IDENTISK!
    STRANGE DAYS

  10. anonym Says:

    Hvad står der i tatoveringen?? :)

Skriv et svar

