Skal have lavet det her hår til min fødselsdag.

8. august 2010



En lille smule hot…

11 Responses to “Skal have lavet det her hår til min fødselsdag.”

  1. Mette Says:

    Hej :-)

    hvem skal du have lavet det hos?

    • ginajaqueline Says:

      Muligvis min friør hos cha cha cha, men skal lige overveje hvor langsigtet det er, og hvor meget jeg gider kaste efter det! :-)

  2. Sus Says:

    er det ikke bare helt almindeligt langt hår? og hvordan vil du få det med din hår længde?

  3. Mette Says:

    hej igen :)

    tak for så hurtigt svar, er bare fordi jeg selv skal have, og har kortere hår end dig, tror du så man kan?

  4. ginajaqueline Says:

    Ja, selvfølgelig kan man! :-)

    Det afhænger vel af metode, kvalitet og kompetance og din egen hårteknik, men det kan sagtens lade sig gøre!

    Sus – der er naturligvis tale om extensions! :-)

  5. Marie-Louise Says:

    bestemt ikke for at være negativ.. men nej nej gina, dit hår er så smukt når du endelig gør noget ved det! dit mørke hår er jo med til at gøre dig til den her charmerende, mystiske pige som du nu engang er!
    og mht. extensions er min kommentar bare; de er virkelig ærgelige at se på!

  6. ginajaqueline Says:

    Marie Louise – nejnej, det er iorden, der er ikke ytrings forbud herinde, endnu ;)

    solen har jo selv bleget mit hår karamelfarvet for neden, så slipper med max en lille toning.
    Mht. extensions har jeg haft extensions en million gange, også på masser gamle billeder.

  7. Charite Says:

    Jeg må altså erklære mig enig med Marie-Louise..

    Extensions er bare ærgerligt, og jeg har aldrig set et tilfælde hvor det var pænt.

    Dit hår er fantastisk som det er! :-)

  8. Josefine Says:

    til Charite:
    når extensions er pænt kan man ikke se, at det er extensions! det er ligesom det der er meningen!!!!

  9. Charite Says:

    Josefine, jeg har skam set “pæne” tilfælde af extensions, og det er stadig ikke pænt.

    Jeg kan nævne meget få kunstige ting, der er fede – og extensions og kunstige blomster er IKKE der i blandt!

  10. Hannah Says:

    Extensions kan sagtens være pæne. Det handler jo bare om kvalitet og styling.
    Jeg har selv haft extensions længe og når folk hører det, er de totalt overraskede.

    Desuden er kunstige blomster mega nice på de dage hvor man ikke har fået købt friske.. så hiver man lige nogle fra sia ud og skabet.

Skriv et svar

