Loppemarked imorges på Gunnar nu hansens plads på Østerbro. (hver søndag)

8. august 2010


I silende regnvejr drog jeg i hvide militærstøvler, frynse nitte læderjakke og mørkerøde læber til Østerbro, med 3 busser og Iggy Pop i ørene. Jeg fandt da lidt!

– Cottonfield cowboyskjorte – jeg elsker den, og den mørkerøde krave!
– Silkeskjorte med fine ærmegab detaljer.
– Transperant mahonifarvet d&g top.
– Smukke glas.
– Bamset hjemmelavet trøje i fantastisk snit.
– Vest i ægte læder og silke.
– Dét kan i se hvad er!
– Hvid hør. Max Mara th.
– Højtaljede hør shorts og cheap monday’s i pæn farve lige i min str.
– Mørkegrønt Fjerhårbånd.

215kr. for det hele.

7 Responses to “Loppemarked imorges på Gunnar nu hansens plads på Østerbro. (hver søndag)”

  1. Christine Says:

    silkeskjorten på billede to er fantastisk!!

  2. Simone Says:

    Hvor er din læbestift fra?

  3. carolinaa Says:

    Jeg kunne godt tænke mig at vide i hvilken slags butikker, du køber alt det tøj? Her i byen har vi kun alminde genbrugsbutikker, og det er meget begrænset, hvad de har, synes jeg. Men det kan selvfølgelig også bare være de par stykker her i byen, der ikke rigtigt har noget. ? :)

  4. Sarah Says:

    Hahaha, har haft christiania-trøjen i eksakt samme farve!

    Lækre ting, i øvrigt.

  5. Cathrine Says:

    Apropos..ingenting, hvad blev der så af det, du skulle lave for “Wanted”?

    Det er ikke for at snage eller noget, jeg er bare nysgerrig :-)

  6. ginajaqueline Says:

    Simone: Det er en udgået én fra Yira :-)

    Carolinaaa, læs indlægget :o) Det er alt sammen fra et loppemarked.

    Sarah – Nice, jeg har en sort som min bror render rundt i, men denne her har jeg givet 7kr. for – haha! :D

    Cathrine – Det er skam afleveret for længst, Wanted arbejder med deres teknik/webdesign i øjeblikket så vidt jeg er orienteret.. So..Comming up:-)

  7. Cathrine Says:

    det lyder spændende!
    glæder mig til at se det :-)

Skriv et svar

