Et opfølgende indlæg, eller noget alá..

7. august 2010


Speaking of DR: Ikke mere irriterende hemmeligheds krammeri. Jeg blev kontaktet af DR, der ville have mig til casting på deres nye dokumentar om 5 mode interesserede der skal til Indien i 4 uger, og arbejde og bo under samme vilkår som dem på tøj fabrikkerne. Det har været lidt nervepirrende, for jeg fik svar to dage senere end jeg regnede med, fordi jeg angiveligt var med i den sidste udvælgelsesproces. Der var én plads fra 18-21år. Og det blev desværre ikke mig! Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jeg afklarede mig hurtigt med det. Min teori er 1. de finder mig ligeså malplaceret i de givende vilkårene og arbejdet som jeg selv gør. 2. Jeg er for underlig. 3. Jeg er ikke karismatisk nok… hehehehe ;)
Når alt det lidt kedelige er sagt, har det hele tide været planen af tage til Asien til efteråret. Så helt snydt bliver jeg ikke.

Modeugen: Ved ikke helt hvad det ender med, men sådan er det altid med mig. Når jeg ikke er inviteret vil jeg vildt gerne med. I vinters brugte jeg slet ikke mit armbånd eller invitationer. Jeg synes hurtigt det hele kan blive lidt for intenst, stresset, rigtigt og dramatisk til min smag. Ikke specielt myndigt på Fashion Week, bare sådan generelt. Et andet eksempel kan være storbyrejser eller div. festivaller hvor man skal nå det hele og have overskud og lyst til the whole packed i ét væk. Sådan er jeg ikke skruet sammen, jeg er for alt for spontan, humørstyret, enspænder og kompleks. Men jeg glæder mig da!

Min fødselsdag: Jeg fylder 20 fredag d. 13.! Jeg har inviteret 50 hjem i min 2 værelses lejlighed, hvilket må siges at være rimelig optimistisk. Især når man tænker på jeg at jeg byder på hjemmelavet tapas til aftensmad(!) Jeg tror helt sikkert det bliver en fest. Min familie, mine bedste venner plus mine fedeste bekendtskaber er inviteret. Jeg får travlt med at gøre min lejlighed så færdig som mulig, af samme grund skal jeg altså stå op og gå på loppemarked snart!

Min weekend: Havde en døds torsdag på Tacky, på Bakken og så skulle Staunsbæk og jeg selvfølgelig også ud af vores taxa og på Louises med hittegods om morgenen på vej hjem. Jeg detoxer og rydder op i mit tøj i weekenden, og er med mig selv. Der er mange ting jeg gerne ville fortælle jer om, men det er desværre ikke en mulighed, da jeg ved hvor mange der læser med efterhånden.

LOVE / Gina

8 Responses to “Et opfølgende indlæg, eller noget alá..”

  1. Signe Says:

    Det er noget af et kompliment at blive kontaktet til sådan en stor chance.
    Skal der være fest, skal der være fest! Rigtig god fødselsdag (-:

  2. jettemia Says:

    wow hvor fedt du var blevet kontaktet!
    og på forhånd tillykke med fødselsdagen..

  3. Maria Says:

    Stort tilykke med de næsten 20! Jeg håber også din Asien rejse bliver til noget.

    Hvorfor er antal læsere relativt for hvad du skriver på bloggen eller ej?

  4. Cæcilie Says:

    Jeg har også fødselsdag d. 13 august – fylder nitten. Jeg har inviteret 20 mennesker i en 1værelses lejlighed – ha ha :D

    Hvad handler resten om? Det er da ligegyldigt hvor mange der læser med eller ej… eller??

  5. ginajaqueline Says:

    Tusind tak! Ja, ret cool uanset hvad! Håber også jeg kommmer afsted, mycket!!
    Håber du får en god fødselsdag, og ikke kan være der…! ;)Ellers kan jeg afsløre at jeg har opfordret mine gæster til at te sig i vindueskarmene hvis det brænder helt på

    Maria og Cæcilie – ah, forkert formuleret måske? det har absolut intet at gøre med antallet af læsere, men at så mange kigger med efterhånden mener jeg hvem der kigger med. Altså, folk jeg kender, eller folk der kender mig bedst.. Det er ret væsentligt lige i denne her situation.

  6. katrine Says:

    årh hvor jeg glæder mig til den fest på torsdag! :)

  7. ginajaqueline Says:

    Katrine – det er på fredag baby :D Glæder mig til at se dig! Line Sofie og Momo er også inviteret!

Skriv et svar

