10 ting fra Nasty Gal jeg ikke ville have noget imod hang i min garderobe.

7. august 2010



Badedragt 215kr.
Nederdel 190kr.
Maxi kjole: 270kr.
Maxi kjole: 330kr.
Kjole 300kr.
Nederdel: 385kr.
Frynse cardigan (som jeg ville vælge i oversize): 480kr.
Bukser: 1060kr.
Bh: 140kr.
Kappe (som jeg ville vælge i oversize): 440kr.
lige nu er der gratis levering til hele verden. klik her.

One Response to “10 ting fra Nasty Gal jeg ikke ville have noget imod hang i min garderobe.”

  1. broken-x Says:

    Ville da bestemt heller ikke have noget imod at have disse ting i min garderobe. Er virkelig vild med #6 – elsker kjoler der har så dyb rygudskæring!

Skriv et svar

