Jeg elsker min nye jakke!

6. august 2010


Line Sofie tippede idag, at denne skønhed fra Lindex jeg længe har kigget langt efter var kommet på netshoppen. Og fordi jeg ved at den med sikkerhed er væk meget, meget snart slog jeg til med det samme. Jeg har givet 635kr. inkl. levering til min lokale blokbuster (hehe, sindssygt retarderet, men det kunne åbenbart ikke være anderledes) hvilket jeg synes er mere end billigt! Der er kun 1 tilbage i small nu, og ingen i xs så skynd jer at klikke her hvis det var noget!

3 Responses to “Jeg elsker min nye jakke!”

  1. Roxanne Says:

    Den er laber Gina. :-)

  2. Emilie Says:

    Den er SÅ laber ..
    var selv så fristet da jeg så Line Sofies tip .

  3. Josefine Says:

    Hej Gina

    jeg elsker også jakken, og købte den også den anden dag.
    jeg skal også hente min i min blockbuster. har du forstået hvordan man ved, at den er kommet?
    tror du, at man bliver ringet op?

    – J

Skriv et svar

