Flere af dé der sko, som at der kommer…

4. august 2010


De nederste har en kort historie. Var lige ved at finde et par mørkeblå svalede Miu Miu til lidt over 2000kr. i nat, og blev trodsigt oppe til solen stod op. Og så blev jeg budt over lige på målstregen! Så fandt jeg de her. Og strømperne har jeg jo i forvejen, så lidt Miu Miu følelse kan jeg måske alligevel få..
Nå. Stop så med at købe sko, Gina.
Resten får i altså først at se når de sidder på mine fødder!

17 Responses to “Flere af dé der sko, som at der kommer…”

  1. Laura Says:

    Hvor meget gav du for de nederste?

  2. ginajaqueline Says:

    300 ca?

    HAHA NEJ, DET SKULLE DU IKKE HAVE VIST MIG, NU HAR JEG LIGE KØBT DEM.

  3. Emilie Says:

    vil du ikke linke til de sorte ? :D
    De er så nice .

  4. frede Says:

    GINA! Hvor har du fundet de øverste? Har ledt efter dem i laaaang tid, please, link?

  5. E Says:

    ELSKER de øverste!!!

  6. LISE Says:

    Link til de øverste? Årh!

  7. Sam Says:

    dem du lige har købt er ikke ægte vel? der står nemlig INSPIRED

  8. Laura Says:

    SNYYYYYYD!!!!!!!
    Har ikke lige 700 til sko, altså!
    Æv.
    Men du må lige skrive herinde når du får dem, om de er god kvalitet og sådan! :)

  9. Lise Says:

    Gina, please link de nederste skal desperat bruge dem til et bryllup her snart :) Please make my day!

  10. christine Says:

    gina! de øverste. ååh de er lækre!
    kan du ikke linke til dem?

  11. Sofie Says:

    har lige købt de nederste, de er jo SÅ lækre!!!

  12. Emilie Says:

    TAK FOR LINK – nu er det fattigere , men et par labre sko rigere :)

  13. Nanna Says:

    VERY VERY NICE TASTE

  14. Anna Says:

    Hvad med de midterste sko ? hvordan kan man få fingrene i dem ? :)

Skriv et svar

