Udelukkende sko og sushi

3. august 2010


Idag har jeg absolut ikke været produktiv på nogen måde, udover at jeg endeligt langt om længe har fået betalt samtlige af mine regninger som altså både inkluderede gammel el-regning, gas og kvartals internet regning – findes der noget mere stimulerende? ja jeg spør´ bare!
Jeg prøvet min nye bog af for første gang idag, og fik hele 34 stykker sushi (og ingen med agurk, jeg kan ikke fordrage agurk) med hjem for 185kr.
Jeg har netshoppet hele dagen og spist så meget af ovenstående at jeg ikke kan gå.
13 styks kjoler og overdådige smykker og påfugle hat fra forever21’s nye kollektion, 3 par sko fra Ebay samt masser makeup fra Nouba er indtil videre på vej – og lige nu kæmper jeg om sorte Miu Miu satin platforms i en auktion.
Jeg nyder at koble af, for resten af ugen har jeg 1000 ting at se til og veje der deler sig..

5 Responses to “Udelukkende sko og sushi”

  1. Valerie Says:

    vil du ikke vise et link til påfuglehatten?
    er meget nysgerrig!

  2. Lærke Says:

    Skal man ikke betale told og sådan noget, når man bestiller fra forever 21? Altså ender det ikke med, at blive psyko-dyrt?:)

  3. ginajaqueline Says:

    Jo, herre dyr told moms, mellem 200-500kr, men det kan jo sagtens betale sig hvis man køber 13 ting for 870kr. inkl. porto synes jeg! :-)

  4. Maja Says:

    hvor har du dog købt sushi så billigt henne? :D

Skriv et svar

