Har jeg ikke herre god bland-selv-slik smag?

3. august 2010


Seriøst?

Nu vil jeg se en masse dokumentarer i min seng hele natten!

13 Responses to “Har jeg ikke herre god bland-selv-slik smag?”

  1. leagregersen Says:

    Laserstråler er bare det bedste!

  2. Cassie Says:

    Hvilke dokumentarer så du? q:

  3. Molly Says:

    uhm sutter og alt med sukker på!

  4. Charite Says:

    Det minder meget om min måde at blande på. :-)
    Og Molly har ret!! “Uhm” til alt med sukker på!

    Håber du havde dig en dejlig nat i sengen..

  5. ginajaqueline Says:

    Cassie – Bla. en tv2dok om en skizofren og hele hans sygdoms forløb lavet i intelligente, syge videodagbøger midt i hans psykoser. Den kan ses med sputik-adgang.

    Ja, mmm, og alt det sorte er ikke lakrids men engelske vingummier og bær med blåbarsmag.

    Charite – Ha ha, det her er ihvertfald typisk mig! Tak!

  6. Josefine Says:

    du har den bedste sliksmag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Charite Says:

    Jeg savner hvert fald til tider at blande selv.. Som næsten gift kvinde har jeg erfaret, at det ikke går at sende min bedre halvdel – så får man kun ladridser og alt andet der er gråt/sort og har en chance for at være stært!

  8. LISE Says:

    Hvor er alle lakridserne henne???

  9. johanne Says:

    fuck, god smag!


  10. bland selv slik er jo helt undværligt til tv-hygge. Sød finsk lakrids er også super! Danmarks første slikbutik hvor du kan købe bland selv slik online åbnede i november 2009 på adressen http://www.slikfabrikken.dk

    Mvh
    slikfabrikken.dk

  11. ginajaqueline Says:

    Dobbelt HAHA.
    hvad sker der for de her gentagende pr stunts på bloggen?
    very fucking cute ah?

Skriv et svar

