Det her hylende morsomt – mine Topshop sko er blevet til en kopivare!

3. august 2010



.. Og kan nu fås på Ebay bla. her. til under 300kr, hvor imod jeg gav 1100 for mine i sin tid.
Den havde jeg ikke lige set komme. Har i set Topshop blive efterabet så skræmmende før?

4 Responses to “Det her hylende morsomt – mine Topshop sko er blevet til en kopivare!”

  1. Signe Says:

    Vil du ikke nok være sød at sende mig et link til dem? De er mega fede nemlig. Jeg har ikke så mange penge, så ville ikke have noget imod at købe de helt billige (-:

  2. jennifer Says:

    ej , jeg var så forelsket i de sko !
    er de rigtige fra topshop egentlig gode at have på ?

    lifetodiscover.blogspot.com

  3. ginajaqueline Says:

    Næh, overhoved ikke. Det sidder ikke rigtig ordnetligt fast pga. kæden, men det går da jeg mere ser dem som en ret vild accesorise end et par sko der skal være gode at gå i, eller skal vade København tyndt. “At hoppe ud af hummeren” princippet tror jeg? :-D

Skriv et svar

