Er du en størelse medium?

2. august 2010



Jeg er så bitter over at jeg er for sent på den. Denne fantastiske Wang kjole er sat ned fra 5900 til 1775 her. Jeg ærgrer mig i flere omgange, det er mit absolut yndlings item fra kollektionen og den ville være noget så perfekt i min garderobe…

5 Responses to “Er du en størelse medium?”

  1. Emilie Says:

    omfg . Det frister !!!!!!

  2. johanne Says:

    fuck jeg vil være en størrelse medium

  3. Stella Says:

    Robyn har den på i én af hendes videoer:

    Trøjen er mega fed!

  4. Stine Says:

    Den er stadig på udslag i &pagne i Hyskenstræde, København. Blot til orientering

Skriv et svar

