lidt random

29. juli 2010


Idag købte jeg denne bog i bog og idé der fx. giver to for en hovedret på diverse restauranter, to for en drink eller entré osv. Bogen har en værdi på over 150.000kr, men så meget får jeg den nok næppe brugt! Om ikke andet er det en sjov ting at have. Den koster 299kr.
Det nye Cover er minsandten også kommet. Og til sidst har vi mine efterhånden ikke så nye sko, som jeg har fået af Fannie fra Paris. De skal indviges i aften!

9 Responses to “lidt random”

  1. Sofie Says:

    Har lige siddet og læst “Andy Warhol – Giant Size” (dog mere billeder end tekst), og til sidst slog det mig, at en del af billederne taget i The Factory og diverse arrangementer han var til, mindede mig om nogen af billederne fra din blog – sådan lidt random med en masse mennesker, men stadig lidt “kunst” over dem!!

  2. ginajaqueline Says:

    Hej Sofie!
    Tusind tak, det var da det dejligste kompliment jeg længe har fået!!

  3. Mette Says:

    Hej Gina.
    Tænkte på om du ikke gad at lave nogle flere videologs? Er godt klar over din blog ikke er ligesom de mange andre der er derude – og at du blogger om det du lige føler for – og ikke hvad alle dine læsere nu beder om. Hvilket er en god ting. Men du kan da i hvert fald lige overveje det. :o)

  4. Matilde Says:

    Jeg elsker din blog, virkelig fantastisk. Følger den stort set hver dag med et kop kaffe til. Du er anderledes på den spændende måde.

    Vil lige dele min store glæde med dine læser/mennesker. Læs kot 2010 på TV2 nu. Er lige blevet optaget på litteraturvidenskab på Københavns uni. Venter dog på brevet imorgen, men udfra talene er jeg optaget. Vil helt klart nævne din blog på studiet hvis jeg får muligheden. Men hov slutter af nu, jeg er altså ikke in love i dag, du bare meget cool ;)

    Matilde

  5. Matilde Says:

    Sorry de mange stavefejl lidt komisk i forhold til studievalg . :)

  6. katting Says:

    Jeg har også “investeret” i bogen, har allerede brugt mindst kuponer! :)

  7. katting Says:

    mindst 5*

  8. Cassie Says:

    Hvor stor er din lejlighed? q:

  9. ginajaqueline Says:

    Mette – pudsigt nok lavede jeg en videoblog igår aftes, som kommer op indenfor den næste time! :-)

    Matilde – Tak for din kommentar og tillykke med uni!

    Katting – Godt at høre (at det fungerer i praksis)!

    Cassie – Det er en 2 værelses på 64 kvadratmeter – hvorfor? :D

Skriv et svar

