Jeg er i nye sko humør.

29. juli 2010


Havde den mest hjernedøde aften igår. Startede med roomservice i en suite i Nyhavn 71, dejligt sted! Endte halv vanvittigt.

Lars “tvangsfodrer” mig i boller fra Illum til 45kr. for 3(?????!) og energi boster juice (byens bedste) Og jeg fik selv lov at hente det. Og jeg er altså aldrig sulten om morgenen, som i aldrig – kender i det?

Jeg har været inde i Lars’ studie på Købmagergade siden jeg kom hjem fra min morfar, det her sted er helt ok…!

One Response to “Jeg er i nye sko humør.”

  1. Emilie Says:

    det lyder rart :)

Skriv et svar

