Igår shoppede jeg hele dagen med Mikken, og grillede med Lars og Rune på tagterrassen.

27. juli 2010



På mig havde jeg min nye carci grønne skjorte fra Gina tricot på, har købt en pæn potion nye ting jeg nok skal vise en af dagene.

10 Responses to “Igår shoppede jeg hele dagen med Mikken, og grillede med Lars og Rune på tagterrassen.”

  1. Molly Says:

    MEN hvor har du købt de sko :) de er utrolig flotte og det ser ud til at de ikke er vildt svære at gå i? eller er det bare mig?

  2. Maria Says:

    Et ‘lille’ kompliment fra en der ellers aldrig skriver kommentare. Du ser helt og aldels forrygende ud på billederne! Jeg håber du har det ligeså godt, som du ser ud.

  3. ginajaqueline Says:

    Molly – de er fra Zara, men blev udsolgt på 2 dage. Jeg fik sidste par. Men ´jeg kan trøste dig med at de overhoved ikke er lette at gå i, da de er åbne, glatte, høje og tunge og min fod er lidt for smal til dem. Det går dog an, og jeg lider for dem!

    Maria – det varmer! Tusind tak! Det var en dejlig dag!

  4. Camilla Says:

    Wow du er virkelig smuk!! :) Elsker billede 2 og 7!


  5. hold kæft en laber larve!

  6. Molly Says:

    2 og 7 – virkelig smuk!

  7. Cassie Says:

    du er helt viiiiiiildt pæn!:D – især på billede 2 og 7 ja!

  8. Nadia Says:

    fedt du kender rune :)( det min x kæreste )

    men super fed blog..
    og nice outfit :)
    helt vild med din halskæde !

    Nadia
    nkl-fashion.blogspot.com

  9. ginajaqueline Says:

    Heeeeeeeeeeeey hvor er i søde!!

    Nadia – small world, elsker small world. Rune har jeg efterhånden kendt i flere år gennem Lars, og ser ham jævnligt – han er ALLETIDERS!
    Tager lige et kig på din blog!

    /Gina

  10. Kris Says:

    Hej Gina.

    Du ser super fin ud!!
    Kan du fortælle mig style navnet på skjorten fra Gina Tricot?
    Vil nemlig gerne have den i en lidt mere rusty farve, så skal finde ud af om den eksisterer jo :-)

    På forhånd tak.

    – Kris

Skriv et svar

