240710

24. juli 2010


Idag har jeg været i Tivoli Friheden hele dagen og rendt rundt i min håndsyede frynse/indianer-kjole og bare tæer og følt mig rimlig 70’er chic. Langt de fleste har nok troet jeg var 12 år eller komplet idiot, men så igen – det er jo bare Jylland. Om end jeg elsker Aarhus højt..

6 Responses to “240710”

  1. Marie Says:

    årh hvor ser det dejligt ud!
    du ligner godt nok din mor meget :D

  2. Maiken Says:

    Hvor er det en fin kjole:)

    Meeen “bare Jylland” er altså et sted, som mange af os er meget glade for (også udover storbyerne). Og så er alle os jyder ikke nogle intollerante tosser der ikke kan have forståelse for noget der er lidt anderledes;) Og alt dette her er sagt med et glimt i øjet:)

  3. ginajaqueline Says:

    At det bare er jylland, er jo netop også sagt med et glimt i øjet. Og om denne sag med min kjole, og ikke som at jeg på nogen måde ønsker at tale ned til samtlige jydere generelt! :)

  4. Maiken Says:

    Ah okay:)
    Men nu skal jeg heller ikke komme for godt igeng. Jeg flytter selv herfra til København om en måneds tidxD

  5. y Says:

    haha, ‘det bare jylland’ er bare sådan en rigtig typisk københavner-attitude kommentar:) kæft, sådan noget hører man bare meget. men du har sikkert ret, jeg ‘bare’ fynbo og måske man bare ikke behøver imponere ‘pøblen’ ligeså meget som man skal i københavn???

  6. katting Says:

    Jeg må indrømme, at jeg har en meget “typisk københavner-attitude” så, haha :D

Skriv et svar

