På forhånd undskyld til dem der ikke synes min lillebror er sød!

23. juli 2010



Jeg synes han er det dejligeste barn der nogensinde har gået på to ben! Her er billeder af ham min frokost, og min idylliske dag. I får lige et dagens og så skal jeg sove – er så træt, og det bliver en lang dag imorgen!

4 Responses to “På forhånd undskyld til dem der ikke synes min lillebror er sød!”

  1. Line Sofie Says:

    ej nej nej nej, GINA, TAG HAM MED HJEM TIL MIG. hold kæft hvor er han dejlig. Virkelig køn!

  2. Amalie Says:

    Man skal da være godt skør for ikke at synes han er sød! Og så synes jeg forresten også din mor ser skøn ud!

  3. maja Says:

    hvor er han virkelig smuk :o


  4. han er sguda vakker. girls in 15 years – watch out!!

Skriv et svar

