Mit bryllups outfit

23. juli 2010


Min yndlings kjole, en skrædersyet foret vintage sag fra Paris, nogle af mine yndlings smykker og ruskins wedges fra Ebay. De MEGET interessante billeder (und)skyldes at de er taget som det absolut sidste på aftenen. Nå ja, eller lige inden jeg og min mor, hendes kæreste samt min ældste bror rundede aftenen af med at have lidt af hvad man kan kalde vores egen fest. Andre billeder følger – en smule ihvertfald. Der skulle jo nødigt gå for meget ferie-familie blog i den.

3 Responses to “Mit bryllups outfit”

  1. mie sofie Says:

    Du ligner en hel million Gina! Det er godt nok en smuk kjole.

  2. pernille Says:

    den kjole er noget af det smukkeste!!!!

  3. Charlotte Says:

    Der røg lige point ind til dig igen!! ;D
    Åh.. elsker det!!

Skriv et svar

