Min morfars bryllup, helt fantastisk, intet mindre..!

23. juli 2010



1: Bryllupskagen. Som jeg i første omgang troede var pakket ind – det viste sig så faktisk at være selve kagen! Den smagte fantastisk, men på givende tidspunkt var jeg mest begejstret for kaffen(!)
2: Selskabslege der ville noget. Det her var så fint!
3: Mig og William spiser kagen.. mmm William!
4: Lidt stemning
5: 40 kg. ris, TILLYKKE TILLYKKE!
6: 9årige Ann-Sofia var super fint klædt på i strudsefjer, armani t-shirt og skovmandsskjorte!
7: Min mor og yngste bror Tristan i sømandstøj.
8: Hjemmelavede blomster dekorationer og sange…
9: Lille Wille meget gavmild jo!
10: Allstars, oldstars. Min morfar og lidt bandemedlemmer fra hans forskellige tidligere bands.
11: Smuk, smuk påfugl i brudeparrets have.
12: What is not to love?
13, 14: Min lillebror scorede som altid. Denne gang denne fine pige på næsten 3..! Ha ha
15: Fantastiske optrædner hele aftenen. Da de begyndte at spille The Who numre var jeg suuuper imponeret!

One Response to “Min morfars bryllup, helt fantastisk, intet mindre..!”

  1. Camilla Says:

    Fantastisk ser det ud!!!:) håber det var en uforglemmelig dag også for din morfar. Og din lillebror er bare det sødeste altså!!;)

    og du ser altså strålende og glad ud! Det smitter:)

    Cam

Skriv et svar

