Alice stucked in wonderland.

23. juli 2010


10 Responses to “Alice stucked in wonderland.”

  1. broken-x Says:

    Elsker det tredje foto :) Og super outfit som altid!

  2. cecilie Says:

    Hvor sjovt, min lillebror som er 1 år hedder også william! Ham elsker jeg også meget højt!

  3. Charlotte Says:

    Elsker disse billeder!! :O

  4. Charlotte Says:

    Du minder mig om Freja Beha på det 3. billede <3


  5. SKATTER!! hvor er dine leggings fra i need them!

    KYS.

  6. Emilie Says:

    Elsker blusen .. den er super fin .

  7. T Says:

    Very Nice. Hvornår bliver du blond. Ville se farligt ud med de øjne :)

  8. Lise Says:

    Smuk som sædvanlig!
    ;)

  9. Freja Says:

    Rigtig fin blog, som jeg med glæde vil se mere til. Du er mere end velkommen til også at følge min blog, eller bare tage et smut forbi og smide en kommentar –
    Frejawewerfashion.blogspot.com

  10. Molly Says:

    hvor er din trøje fra :) ?

Skriv et svar

