Halv-idylisk

21. juli 2010



1: Dagens
2, 3: Mig og min mor.
4, 5: Vi var i vandet, og det var varmt..!
6, 7, 8: Dagens opad pæne toilet vogne. Var der nogle der sagde Roskilde? Rygtet siger vi bliver 140 mennesker imorgen….
9, 10, 11: Vi plukkede jordbær. Og det er de bedste jeg nogensinde har smagt!
12, 13: Min smukke moar..!
14: Min lillebror, William.
15: Drengene øvede sang til imorgen og Wille dansede og dansede.

18 Responses to “Halv-idylisk”

  1. Kat Says:

    Jeg er lidt betaget af den kjole du har på på ihvertfald de øverste billeder. Kan du ikke fortælle, hvor den er fra? (og hvor meget du har betalt.)

    ..eller er det bare en top + en nederdel? :)

  2. Cathrine Says:

    ej hvor er det dog nogle dejlige billeder!
    det ser virkelig hyggeligt ud :-)
    jeg håber, at du nyder lidt ferie med familien..

    p.s. hvor er din mor sej! – i ligner hinanden utroligt meget

  3. Pernille Says:

    Hvor er din mor dog smuk. Du ligner hende.

  4. Maria Says:

    Vil du ikke poste nogle flere videoblogs? jeg elsker dem!

  5. Line Sofie Says:

    JEG ELSKER DET

  6. Anonym Says:

    Hey Gina, hvor er din badedragt/body/top fra? Den er megha nice.

  7. E Says:

    Wow din mor er smuk:-) man skulle tro i var tvillinger

  8. Lea Says:

    Din mor er virkelig smuk!

  9. juhulle Says:

    Din mor er pæn :)
    Er William din yngste bror? Er det ham der lige er blevet født? Han kan da ikke være så stor allerede?

  10. Maiken Says:

    Hvor ser det hyggeligt ud^^ Jordbær ER bare en del af sommeren. Mums!

    http://mitlivmedmedmmogmere.wordpress.com/


  11. Jeg vil også gerne høre hvor badedragten er fra – den er ret fin :)

  12. ginajaqueline Says:

    Det er en badedragt og den er desværre vintage!
    Mange tak skal i have mht. min mor – min mor takker også!

    Tak for jeres søde kommentarer i det hele taget!
    :-):-)

  13. ginajaqueline Says:

    William er den mellemste på et år og 5 måneder.

  14. sofie Says:

    årh din mor ser ung ud.

  15. Sophia Says:

    utroligt flot hår din mor har. det er der ikke mange på hendes alder der kan bærer.

    hvor er din far egentlig henne? synes han mangler på billederne.. men det kan selvfølgelig også være de ikke er sammen mere :)

Skriv et svar

