Bryllup

21. juli 2010


Jeg er på vej til Århus med hele min familie. Hygger i toget med babyerne, har aldrig været på ferie med mine mindste brødre før, så jeg ser frem til den næste lille uges tid.
Imorgen skal min morfar giftes. De er meget spirituelle, og skal giftes i deres egen kirke/tempel som som er en tilbygning til deres hus. Jeg tror det bliver så fantastisk, og gud hvor jeg glæder mig.

Jeg har min computer, kamera og takeaway internet med, så bloggen kommer ikke til at stå stille! :-)

Skriv et svar

