Looove mondays..

20. juli 2010


Igår tog mig og pigerne i Ørstedsparken på vores ven Ludvigs opfordring. Hvor er alle DJ’s henne Ludvig? De er da lige her! De sidder i en rundkreds på græsset. Der er da en del DJ’s til stede! Ha ha, og så slog vi os ned. Der kom hele tiden folk der havde hørt om Ludvigs fede fest, og det var sindsygt komisk og hyggeligt på samme tid. Vi rykkede kort ind til byen, og folk følte for fest – fest hos mig naturligvis, hvor ellers i hele København end i min lejlighed. Åh nej. ;-)
Der lå 5 mennesker i min seng imorges, folk sov i oveni tøjbunken i soveværelset og i gangen med Ludvigs sko i hovedet, så jeg tog sofaen. Da jeg vågnede lavede jeg brunch – jeg er så sød nemlig!
Det hele så nogenlunde sådan her ud –

8 Responses to “Looove mondays..”

  1. Sam Says:

    brunch består af æg, bacon, pølser, brød, frugt osv

    dette er vel blot brød og frugt

    • ginajaqueline Says:

      vi fik da også æg osv – du kan jo bare ikke se al maden? haha ej okay!!! (sidsel skriger af grin)

  2. Line Sofie Says:

    Nej Gina, det dér er jo ikke rigtig brunch altså ;) hahahahahha fuck en latterlig kommentar – jeg elsker den :)

    Det er nogle rigtig fine billeder du tager, masser af stemning.

    Kys

  3. Maiken Says:

    Det ser virkelig hyggeligt ud:)

    http://mitlivmedmedmmogmere.wordpress.com/

  4. n Says:

    Er brunch ikke blot en sammentrækning af ordet breakfast og ordet lunch? :)

  5. Negar Says:

    Dit smukke, kreative, intelligente og forstående menneske.

    Jer andre – kan i nyde, eller skal i være så negative og påpege noget så ligegyldigt og irrelevant som, om det er rigtig brunch eller ej…

    Just n’joy

    Love,

    Negar

  6. Emilie Says:

    er vild med din taske ..

  7. katting Says:

    Haha, mere latterlig kommentar skal man da lede længe efter – fuck om Gina laver “rigtig” brunch, og som “n” påpeger, handler brunch om HVORNÅR man spiser og ikke om HVAD man spiser.

    Synes det ser både lækkert og hyggeligt ud! :)

Skriv et svar

