Søndagens outfit (?!)

19. juli 2010



Atypisk søndags outfit kunne man fristes til at sige. Jeg tror bare jeg satte pris på ikke at have tømmermænd! Lidt atypisk outfit i det hele taget faktisk. Den skarpe læser ville måske have bemærket at det er første gang jeg har en maxi-kjole på. Synes det ser ud nogenlunde som på Mary-Kate og Ashley – lidt for interessant! Synes ikke man kan undgå at ligne et stort telt på billeder i maxi når man er så lav, propotionerne giver ingen mening. Om end jeg følte mig rigtig pæn og godt tilpas i kjolen igår! :-)
Kjolen er købt på Istedgade i en butik jeg vil fortælle om, hvis der er stemning for det.
***
Der var god stemning! Kan i huske den gamle Yvonnes video på Istedgade 87? Min mor tog mig med derned for nogle uger siden. Ejeren har tjent hvad han ville og fuldført sit livsværk, og har nu valgt at forvandle forretningen til en tøjbutik. Udefra ser det meget mystisk ud, men kig ind! Han opkøber konkurs lagere og sælger det stort set uden fortjenelse. Efter hans eget udsagn, med en smøg i mundvigen, for at give alle de mennesker på Vesterbro noget igen. Der er virkelig mange mærkelige, hæslige ting, men hvis du som mig elsker at finkæmme for guld vil du kunne lide butikken. Jeg fandt en pose med ting, og denne kjole gav jeg 40kr. for, og det var endda det dyreste jeg købte! Min mor hapsede også én.
Hele foretagendet må siges at være meget fint, sympatisk og heldigt for visse andre!

11 Responses to “Søndagens outfit (?!)”

  1. Signe Says:

    Det er der helt klart stemning for :)

  2. Emilie Says:

    Stemningen er i top for det !!!

  3. louise Says:

    du ser helt fantastisk ud!

  4. Ditte Says:

    Du ser vildt godt ud!

  5. maria Says:

    der er stemning for at du fortæller hvor din armring er fra!! og kjolen..
    du ser smuk ud.

  6. ksubi Says:

    Gine . Jeg er forelsket i dig igen ..

  7. alice Says:

    lækkert at du er begyndt at bruge make-up igen!

  8. ginajaqueline Says:

    2.000 tak skal i da bare have!

    Maria – min armring er vintage, men du kan finde noget lign. på ebay!

    Mikkel – mannequin? tak, jeg har også savnet din kærlighed på tæt hold længe!

    Alice – jeg bruger altså næsten altid makeup, bare i hvidt forskellige sammensætninger og mængder. :-)

  9. Fuglen Says:

    Det er den sjoveste biks – har også købt et par fede bukser derfra :D De kostede 50 og da jeg ville betale var han sådan “ej, du får dem for 40 – du er jo mor, det er dyrt..” så hyggeligt :D

  10. ksubi Says:

    Jeg mente Gina nå! :D Men lad os lige finde en øl sammen en dag?

  11. Cæcilie Says:

    Lyder som en fed butik.
    Hvor er du smuk!!

Skriv et svar

