Fik et chok da jeg så mig selv i spejlet imorges.

19. juli 2010



Det er hvad der sker når jeg falder i søvn med vådt hår, troede ikke det kunne blive så slemt efter at jeg stadig er relativt korthåret.
Nu smutter jeg i Ørstedsparken med mine venner, hvilket sikkert bliver en fest!

3 Responses to “Fik et chok da jeg så mig selv i spejlet imorges.”


  1. Det er jo virkeligt fine krøller! :)
    >Dyveke

  2. broken-x Says:

    Synes det ser fedt ud :)


  3. yaaaih, det var sådan din korthårsfrisure skulle ha set ud fra starten af :D

Skriv et svar

