Fuck jeg er på toppen!

16. juli 2010


Billedet er fra igår.

Vågnede op fuld af overskud og sprang ud af sengen. Gik ud i mit køkken og fandt isvand – hold kæft hvor er jeg bare på forkant, haha, men det nåede at rede mig fra samtlige tømmermænd, så nu er jeg overskudsagtig og kun overskudsagtigt. Igår havde jeg en rigtig god aften, og det viste sig også at være mine veninder Mary og Emile der var DJ’s på stedet, hvilket var en meget dejlig overraskelse!

Nu vil jeg give min lejlighed en lille, men kærlig hånd inden jeg har et møde herhjemme om en god times tid.
Lidt senere skal jeg mødes med min veninde MC, vi har gode ting på tapetet og vi regner med aldrig at komme hjem!

Nå, det var vidst hvad jeg havde på hjertet. Hilsen den lille, friske, glade, halv-maniske nye IT-girl ;)

16 Responses to “Fuck jeg er på toppen!”

  1. Sam Says:

    hvor ser du bare godt ud!!

    IT girl??? uddyb ;)

  2. Emilie Says:

    Lyder fantastisk rart, at have det sådan ..

  3. Sia Says:

    DU ER GUDESMUK.

  4. Mia Says:

    super fedt hår!!

  5. Amalie Says:

    du virker manio depressiv.. good luck

  6. S Says:

    Gudesmuk, simpelthen! :)

  7. Randi Says:

    Du er fantastisk.. Og så spottet i midtby i fredags!

  8. Mia Says:

    Bliv bedre til at komme med flere indlæg!

  9. Ditte Says:

    Du ser godt ud Gina!!! Meget frisk på en eller anden måde. :)

  10. marie-louise Says:

    good looking girl.

  11. NM Says:

    Du er så smuk, Gina!
    btw, kom lige med et nyt indlæg. Jeg mangler noget inspiration.. :-D

  12. ginajaqueline Says:

    Sam – det er bare mig der prøver at være sjov ;-)

    Randi – Tak! Spottet hvor? ;-)

    Mia – Jeg har også et “normalt liv” ved siden af bloggen jo! Om end du har ret lige pt!

    Ditte – Jeg var også på toppen ;-)

    1000, 1000 TAK TIL ALLE JER ANDRE!

  13. Maria Says:

    Jeg elsker din skjorte :-) hvor har du den fra?

Skriv et svar

