Onsdag aften hos mig….

15. juli 2010


Efter jeg havde spist kæmpe men tynd oksebøf med stegt tomat og salat – som i øvrigt kun indeholder 330 kalorier, rimelig flippet, fik jeg nabobesøg! Elsker når det ringer på min dør. Vi hyggede os med denne anretning og vendte verdenssituationen. Bogen på sidste billede er den bedste location-spotting bog i verden, og kan bla. købes på Glyptoteket..!
Klokken er 02:50 og nu tror jeg jeg vil gå ud og finde et glas rødvin i Københavns undergrund..! (vil understrege at det sidste var ment med et kæmpe glimt i øjet)

Skriv et svar

