14. juli 2010


Idag har jeg lavet denne lækre salat med kylling, tomat, avokado, friske ærter og hjemmelavet pesto. Nogle har bildt mig ind at jeg har et pesto misbrug, og jeg mener bare at jegvirkelig snart burde være tæt af det. Tit craver jeg pesto, fremfor selve maden, det er sguda absurd. Har det på samme måde med forskellige slags ost og dressing. Og så er det vidst heller ikke mere interessant. Kunne kun spise halvdelen, hvilket passede mig godt da jeg kom hjem her klokken halv 4 i nat, ganske ædru vel at mærke.
Har købt ny oplader til mit spejlrefleks idag, så imorgen kommer bloggen til at køre endnu en tak mere normalt – jeg holder her inden nogle dør af kedsomhed. Ha ha, hvor jeg dog ikke kan fordrage det udtryk. Jeg keder mig i øvrigt aldrig.

15 Responses to “–”

  1. C Says:

    Den salat er jo anrettet som noget fra et landevejs cafeteria.. Eller måske en dårligt østeuropæisk restaurant.

    Men den smager nu sikkert meget godt, selvom sammensætningen af råvarer er en smule off.

  2. ginajaqueline Says:

    Hehehe, absurd kommentar, don’t you think?

  3. Lou Says:

    Wtf? – Haha..

  4. T Says:

    Hvorfor synes du den første kommentar er underlig? Hele den her blog handler jo om image. Mad, tøj, musik All the same, ikk :-)

  5. ginajaqueline Says:

    haha, ´amen altså….

  6. Sophia Says:

    nu er det jo ikke sikkert gina har tid til at lave gourmet hver aften, vel ven? hun keder sig jo som sagt aldrig ;)

  7. ginajaqueline Says:

    Jeg synes den er absurd fordi jeg ved gud ikke kan fordi hvordan man kan over analysere en salat på den måde. Hvordan i al verden skulle jeg ellers havde anrettet den salat, som jeg i øvrigt spiste helt alene.. Og det bliver da kun mere absurd af at C skriver at det sikkert smagte godt, selvom hun synes ingredienserne er sat helt hen i vejret sammen. Det er jo total modstridende?

    Det er en fucking kyllingesalat, hverken gourmet, en dårlig østeuropæisk restaurant, til middag hos eller gordons speciale.. Det er sundt, og det smagte formidabelt! Efter min mening ser det da også meget pænt ud. “SÅÅ smuk kyllinge salat” ha ha, stop så ;)

  8. ginajaqueline Says:

    Jeg må virkelig, virkelig le!

  9. C Says:

    Well, jeg er absurd, du er absurd! Er det ikke dét, der er så skønt ved det hele?

    Jeg ved ikke meget om vintage tøj og stoffer som du skriver om, men jeg ved tilgengæld en del om mad. Så hvis folk kan kommentere på et outfit de ikke bryder sig om, så kan jeg vel også komme med min mening om din madlavning.

    De benyttede ingredienser er alle lækre, jeg vil bare ikke mene de burde blandes sammen på den måde.

    Du skal ikke tage det så tungt. Anret din mad som du vil, klæd dig som du vil – der kan da kommenteres på det hele.

    Og jeg laver skam ikke gourmet mad hver aften. Jeg er bare en ung kvinde med en stor interesse for mad.

    Gina, jeg elsker din blog! Jeg synes du er fantastisk! Og det glæder mig at se folk med nogle sunde madvaner. :-)

  10. Sophia Says:

    jamen, hvorfor så komme med den kritik, til en der bare gerne vil have et sundt måltid. lad mig sige det med andre ord.. en fritids maler og en professionel, ligger ofte et stadie fra hinanden, dvs. den professionelle er lige stadiet over fritidsmaleren. vil du så også dømme dem ud fra samme kriterier?

  11. Ida Says:

    Gina, jeg synes det ser lækkert ud! Det kunne jeg sagtens ha’ fundet på at lave selv :)

  12. ginajaqueline Says:

    C – Tak for dybere forklaring, selvfølgelig har du ret til at have din mening, og at give den til kende! Jeg synes det er en ret ordinær sammensætning, ret random ret, jeg går også meget op i mad – men hver sin smag.

    Men tak endnu en engang for uddybningen, tror vi er et par stykker der misfortolkede din første kommentar.

    /Gina

  13. ginajaqueline Says:

    Tak til jer andre, det var alletiders! :)

  14. Sara Says:

    Haha, jeg synes stadig kommentaren er lidt sjov. Pesto, avocado og kylling JA TAK! Det minder mig om min yndlingssandwich fra Prêt á Manger. Fuldkommen samme indgredienser. Mmmh :)

  15. C Says:

    Det var så lidt! Nogle gange går det jo lidt hurtigt. Jeg er god til at sige/skrive tingene på den forkerte måde. Frustrationen der måske kommer ud på det forkerte tidspunkt, i don’t know. :-)

    Og så synes jeg det er sjovt at se hvor lidt der skal til for at skabe debat på din blog. Og hvor det er fantastisk så mange tager dig i forsvar.

    Anyways – mere mad er velkommen for min skyld! :-)

Skriv et svar

