140710

14. juli 2010


1: Jeg har en dårlig vane med fortrinsvist at handle ind fra dag til dag. Det skyldes at jeg aldrig ved hvad jeg har lyst til imorgen. Hyggeligt og lækkert men lidt besværligt. Disse råvarer skal jeg bruge idag. Eller naturligvis ikke det hele – men så halvdelen.
2: Mig. Sød. Med antik stråhat jeg har fået fra min mormors samling.
3: Fandt lidt i den lokale genbrug idag. Synes mønstret på skjorten er ret så pænt!

4 Responses to “140710”

  1. Pan Says:

    Du ser skøn ud søde :) og hyggeligt med maden.

  2. Lou Says:

    Åhh ja, mønstret er RET så pænt! Det er vildt fedt. Ligner noget på en kjole man ku få for noget tid siden.. – elsker genbrug.

  3. Jonas Says:

    FLOT SKJORTE!

  4. Signe Says:

    Alt for fed hat! (-:
    Jeg var også i København igår, og prøvede at finde nogle genbrugsbutikker. Jeg var nede og lede efter nogle i studiestræde, men uden held. Kan du anbefale nogle som er tæt på centrum (strøget)? For er kørt helt død.

    Tak for en alt for fed blog. Virkelig inspirende.

Skriv et svar

