Lidt Gina køb

13. juli 2010



Det er godt nok længe siden jeg har vist noget jeg har shoppet! Det sidste jeg har købt er bla. disse ting fra Gina Tricot. Der er også en makker ørering, hvor vides ikke. Jeg er absurd forelsket i den store smukke ring. Alle smykkerne giver mig assosiationer til frk. Sedgwick og kostede hhv 140 og 160kr. hvilket må siges at være lidt peberet for high street, men det kan man ikke tage sig af!

4 Responses to “Lidt Gina køb”

  1. lili Says:

    er det en skjorte, det hvide? (;
    – og hvad kostede den?

  2. Charlotte Says:

    Er virkelig vil med de øreringe øverst på billedet!
    Har kigget på dem flere gange, men aldrig købt dem..
    Men de er super fine! Elsker at de er så store ;)

  3. ginajaqueline Says:

    Ja, det er en skjorte! Den kostede 250, men der var 50% på den! Er også rigtig vild med dem, elsker store smykker generelt..

  4. Tara Says:

    Love the ring! Den er vildt nice :)

Skriv et svar

