Roskilde 2011 :: share the spirit

9. juli 2010


Roskilde var fantastisk. Jeg elsker at stå på første række ved orange, igen og igen og jeg elsker at miste tidsfornemmelsen i 9 dage. Jeg er blevet absurd brun og 7800kr. fattigere. Jeg er nykonverteret kæmpe Kasabian og Them crooked vultures fan. Jeg har Roskilde syge, og vi ses til næste år!


Se resten af billederne her.

4 Responses to “Roskilde 2011 :: share the spirit”

  1. k Says:

    Ved du hvor man stadig kan købe sådan en Alis sweater, og hvor har du købt den i sin tid? :)

  2. M Says:

    Hej Gina – faldt lige over det her: http://www.roskilde-festival.dk/forum/mm_forum_pi1/posts/meeting_point/girl_from_the_nofx_gig/ – kunne det tænkes at være dig? Der er trods alt ikke så mange Gina’er :)

  3. Negar Says:

    Nåårh! Din søde… Tak

  4. Nanna Says:

    Årh, fantastiske stemningsbilleder! SO ROS! :-)

Skriv et svar

