De første billeder fra <3Ros<3

6. juli 2010



23 Responses to “De første billeder fra <3Ros<3”

  1. alice Says:

    Hvem er så dum at tage en gucci kuffert med til Roskilde? (:

  2. Chris Says:

    Fede billeder Gina :) Især det første, wooow, jeg digger det virkelig, totalt skinny, love it :) .. Der er en god stemning i billederne!!!

  3. Anonym Says:

    Hvem er hende på billede 10?

  4. nanna Says:

    du ser godt nok tyk ud gina

  5. Cassie Says:

    Du ser lidt større ud ja.

  6. Anita Says:

    Realitycheck samt wake up call efterlyses til Nanna.
    Du ser smuk ud, Gina.

  7. Amalie Says:

    må sige jeg er lidt enig med nanna..

  8. Lise Says:

    Tyk? Du er fa’me for lækker Gina!

  9. ginajaqueline Says:

    Kan i blive enige? Hehe, men ja, SÅ fed, det blævrer jo nærmest…

    Thanks I ANDRE

  10. Debbie Says:

    Ej jeg gik forbi dig, den dag du havde sættet med levi’s t-shirten på, og du så jo bare pisse godt ud :) Lille og fin.

  11. nanna Says:

    det er bare min mening søde gina. jeg synes at du ser tyk ud, og at du ikke kan tillade dig at snakke om idealer og ana når du tydeligvis selv ikke følger det. du vil vist gerne være super tynd, og det vil mange. men det er ikke alle der kan fuldføre det, og det er også okay. så hold dog bare op med at blogge om hvor lidt du spiser osv hele tiden, for du er ikke tynd. du er godt i stand sagt på en pæn måde. og du er meget lav derfor ser du lidt mere kvabset ud end hvad du sikkert er. hold dog op med at bitche over at jeg siger min mening. du ligger hele dit liv ud på den her blog, og det trigger meget hos mange.. Lad nu være med at tage det så tungt alle jer andre. Gina, hvis du vil have uddybende forklaring, så sig det. så sender jeg dig min mail hvis det er.

  12. ginajaqueline Says:

    nanna – vejede ca. 51kg på daværende tidspunkt. send mig endelig 5435 mails med endevendinger og analyserideringer om min krop. i’m so fucking pro-ana. please.

  13. E Says:

    Syntes du gina er TYK!!!??? Er du sindssyg dit rataderet menneske!!!!!!! Det er nok den mærkeligste kommentar ever… Der er forskel på og tage på og være TYK… Gina har hverken taget på eller er tyk!! Den kommentar kan kun komme fra en der selv er tyk… Puha

  14. ! Says:

    Hvorfor kan den kommentar kun komme fra en der selv er tyk? Hvad har det med noget som helst at gøre? Og din indlæg blir ikke ‘sejere’ ad alt det her!!!??…!!??! Din lorte stalker altså.

  15. cecilie Says:

    Gina er ikke tyk (:
    Hun har bare et meget sammenpresset hoved og brystparti, som får hende til at se lidt tyk og buttet ud. (:

  16. ! Says:

    ‘gina er ikke tyk – det ser bare sådan ud’ hahahaha, åndsvag kommentar, hun ser jo ikke tyk ud, og i ved det. I er bare så pisse lede altså, selvom gina sikkert er pisse ligeglad, hun har da bare massèr af venner. Lalalallala (:<

  17. alecsander Says:

    SØDESTE, elsker jo femte billede

  18. nanna Says:

    gina er tyk i´forhold til hvad hun har været. hendes arme, hende lår det er helt forfærdeligt. du ville være så smuk hvis du vejede måske 40-45 kilo.. Men det der er bare sørgeligt og ulækkert! ad.

  19. Katja Says:

    Jeg kommenterer ellers aldrig, men nu gør jeg.

    Ingen af jer, ville nogensinde sige, at en hvilken som helst anden person (med Ginas kropsbygning), var tyk. Det er udelukkende fordi det er hende, og I vil ramme hende. Jeres egen egen selvynk spejler sig så fint i jeres onde ord.

  20. ginajaqueline Says:

    “du ville være så smuk hvis du vejede måske 40-45 kilo..” det der kan du seriøst ikke ligge for dagen og tro er okay! Jeg vejer som sagt 51kg. på billederne, og hvis du føler dig så stødt og forfærdet over mine “fede arme” (HALLO?????) så må jeg le..
    Katja – Tak & HØRT!

  21. Nadia Says:

    Jeg synes det er virkelig psykotisk, at der sidder folk som jer og kommer med så langt ude kommentarer. Gina er på ingen måde tyk og lad dog pigen være. I må virkelig være nogle skinny bitches.
    Hvis i godt er klar over hvordan Gina har det med hendes krop og spisevaner, så lad dog for helvede være med at fyre sådan en gang lort af. Man må virkelig have ondt i røven eller være decideret ond, hvis man skriver sådan en gang pis og derefter siger at det er “pænt” sagt. Haters hele bundet. Find på noget andet at tage jer til. I har tydeligvis ondt i røven over at der nogen der ser bedre ud end jer. Det er bare min mening.

    Gina, fantastisk blog. Det ved du at jeg synes. Tag det som en kompliment i stedet for kritik. Jeg må sige, at det er den eneste blog jeg vender tilbage til. Der er stil OG personlighed. Det så godt.

Skriv et svar

