09:17

25. juni 2010


Jeg pakker til Ros! Har besluttet mig for at tage mig spejlrefleks med. Skal ud af døren om 17 min. Jeg har fået én times søvn – vi ses om 10 dage, jeg er pisse vild med jer….

8 Responses to “09:17”

  1. casja Says:

    hvad med den kuffert? ):

  2. hahah Says:

    “parker” du til ros? haha!
    good luck med forfatterskole.

    • Laura Says:

      stfu! fint nok at rette, men at skrive en nedladende kommentar er bare tamt, hvis man skal skynde sig er det ikke altid at man lige får skrevet alting rigtigt..

  3. Sophia Says:

    pakker*, mit* :)

  4. hottie Says:

    “Pakker” er med to kk’er!!!

  5. sonia Says:

    gi’ os flere fantastiske billeder!! :-)

  6. nanna Says:

    Nu er 100% perfekt stavning jo ikke noget krav for at komme ind på forfatterskolen – overhovedet… Men jeg kunne da godt tænke mig at læse nogle af dine tekster, når nu du så gerne vil optages? :)

Skriv et svar

