Fantastisk, bare fantastisk..

24. juni 2010


Tog i nat meget impulsivt en taxa med Fannie ud til Skovrider kroen og ned på Charlottenlund strand for at se solopgang og fejre min hue. OK, de andres huer så. Nogle af de venner vi mødte havde taget deres (kæmpe..) anlæg med for at afprøve det inden Roskilde, så vi havde en fest med papvin, øl og fantastisk musik til langt ud på formiddagen. Fannie og jeg tog til morgenfest (hvis det overhoved kan gå under den betegnelse) og da jeg vågnede var lejligheden fyldt med mennesker fra de gamle Ænvi tider, hvilket slet ikke gav mening for mig – skørt at verden er så lille.

Nu er klokken snart 20, og jeg er lige kommet hjem. Det bliver et kort visit, for aftenen byder så så mange gode ting og mennesker.

Imorgen hedder det tivoli og direkte til Roskilde – tænk at det er imorgen, jeg kan slet ikke forstå det..

Jeg lover at vise jer min kuffert!

Jeg er glad, meget glad.

Skriv et svar

