You’re the boss applesauce

23. juni 2010


1: Igår tog jeg hjem til Fannie klokken 5 om morgenen, mødtes med hende i bageren, sov hele formiddagen med den lille bjørn.
2: Tag et billede af dit spejl Fannie!
3: Jeg tog ind til Lars og alle ungerne kom. Vi tog så sammen ud i solen. From behind: Liv, Mikkeline, Fannie, Kerstin, Tara, Signe, Mads
4, 5: Tara i kng. have – læg mærke til den helt absurd geniale kokosnød-taske.
6, 7: Min nye taske. Den er Vintage, og jeg tror ikke den er ægte. Fin er den nu – er vild med at den også kan fungerer som en clutch uden kæden og kvasterne.
8: Jeg har fået den vildeste tandpine pga. visdomstand, så jeg kan ikke spise, som i overhoved ikke spise. Sidsel kom over og så lavede jeg tomatsuppe. Det skulle eftersigende vare en hel uge det her?! Men aner virkelig ikke hvor den tand har tænkt sig at komme op – det er jo intet plads! Skyd mig dog.

2 Responses to “You’re the boss applesauce”

  1. Charite Says:

    Sørg for at få kigget på den visdomstand. Jeg var selv en gang ejer af fire, nu har jeg kun to tilbage. Det kan godt koste en lille operation, men jeg vil mene det er pengene værd! Smerten er ulidelig! Så jeg føler med dig.

  2. ginajaqueline Says:

    Charite – det er noget af det værste nogensinde..
    men sådan som jeg har forstået det, kan man først få dem fjernet når de er vokset ud?
    Jeg lider virkelig, kan fortsat ikke spise, og der er IKKE plads til at den kan vokse op.. og der er roskilde imorgen! ffs..

Skriv et svar

