Igår så det således ud!

19. juni 2010


8 Responses to “Igår så det således ud!”

  1. katrine Says:

    lad mig hænge med dig snarest!

  2. ginajaqueline Says:

    Hahaha, hvorfor skal jeg hænges ;)

  3. Stinne Says:

    Årh, jeg er vild med citatet fra “Lithium” på døren.

  4. E Says:

    NIRVANA!!!!<3(!!!!)

  5. Melissa Says:

    årh nej. Jeg er fuld. Flot Danmark, 2:1. Flot Gina.

  6. E Says:

    ej jeg er fuld lol!! NIRAVANA!!!

  7. JHB Says:

    Hva hedder bogen med Vogue.
    og hvor kan den købes?

    :)

  8. ginajaqueline Says:

    Har fået den i Julegave, den hedder Vogue Covers

Skriv et svar

