Det er allerede d. 17. juni?!

17. juni 2010


Om en uge ligger jeg i kø til Roskilde med pigerne. Vores camp hedder i år ret traditionelt Bjørne Babe Banden, er et stort lyserødt pavilion-tyl helvede, bjørnekostume og byens 18 bedste bryster (intern joke fra byen kro, se billederne her. Nå, ude af kontekst.
Jeg skal dele telt med Mikkeline, men udover det har vi også andre fordele – et sommerhus, som de fantastiske SUS-piger tippede os om! –

Inden roskilde skal jeg nå at få min stemme tilbage, hvilket nok er et meget godt udgangspunkt.

Jeg skal nok indvige jer i min pakkeliste, jeg har i øvrigt tænkt mig at tage min kæmpe mega smadrede vintage gucci kuffert med.. hahaha.

ROS på hjernen evt??

I aften skal jeg alt muligt men først til aok’s “byens bedste uddeling” på Karel, hvor jeg aldrig har været, så det bliver “interessant”
En af mine venner spiller, og jeg glæder mig til at tage ud i mørket og danse hele natten med pigerne. Ingen stemme som sagt, men så må jeg jo bare så sød ud i aften.

3 Responses to “Det er allerede d. 17. juni?!”

  1. mikkeline sofie Says:

    Hahahahahaha YES. Det er det bedste nogensinde!

  2. Sara Says:

    Har du ikke været på Emma? Eller var det mere på In du var i sin tid??

Skriv et svar

