13 shots from the weekend

17. juni 2010


1, 2: Laura Bakkekilde fra Neonsigsnofhappiness og jeg tilbragte et sjovt døgns tid sammen!
3: Ludvig og Bryn til fredagens efterfest
4: Mikke den skide champagne popper på jazzhouse
5, 6, 7, 8: Sidsel, Marco, Søren med flere til efterfest hos mig efter Svedhytten på Vega – det gik ikke stille for sig..
9: Mødte pigerne fra SUS på jazz og jeg puttede katarzyna i skralderen
10: Min entré
11: Middag hos mig. Sofia og Sidsel. hjerte.
12: “Hold da fest”
13: Nej..

I ACTUALLY OWE YOU 1000

3 Responses to “13 shots from the weekend”

  1. Nanna Says:

    Du tager dælme nogle spændende billeder Gina! Der er sku’ mange gode herimellem…

  2. atothemanda Says:

    meget meget smukke og flotte billeder.

  3. ginajaqueline Says:

    1000000000 tak!!!!

Skriv et svar

