Fredagens outfit.

13. juni 2010


– Billeder fra i fredags følger.

14 Responses to “Fredagens outfit.”

  1. Camilla Says:

    Hvor er du alt, alt for hot!

  2. Sarah K Says:

    VILDT FED TOP SKAT!

  3. Trine Says:

    Alt for meget foundation… Du ser beskidt ud rundt om munden… Men fede sko :)

  4. astrid Says:

    hvor er din grå top fra?

  5. Amalie Says:

    Du kan da også bare bære ALT :)

  6. Mille Says:

    Hej Gina.

    Hvad har du på læberne? :) Farven er flot!

  7. S Says:

    Jeg gætter på at det er foundation du har på læberne, ikke sandt? Gjorde det meget selv engang :)

  8. casja Says:

    Hvor er skoene fra ? :D

  9. ginajaqueline Says:

    har ikke foundation på, har concealer fra elizabeth arden, også på læberne:-)

    toppen er vintage og skoene fra bianco.

  10. Anita Says:

    Syntes virkelig ikke det er pænt det på læberne.. Som en anden skrev ser det beskidt ud om læberne, og det er synd. Du har et mega flot ansigt ellers. Det er på ingen måde kritik, nærmere et kompliment. Man kan jo bar ik altid selv de det, og trust me, i’ve veen there!! :)
    elsker alt det andet, og din blog generelt.. Keep up the good work:)

  11. katt Says:

    nej læber må sgu gerne have en naturlig farve. hverken for meget ellers for lidt, men man kan godt give lidt nuance til den. bare ikke for lyst eller for mørkt.

  12. nana Says:

    Hej Gina. Jeg synes du er utrolig smuk, og de billeder jeg har set af dig uden concealer på læberne. WOW. Så smuk.

    Jeg synes det er super ærgerligt at du har hudfarvede læber, da du har flotte læber og så “gemmer” dem væk på en måde. Jeg synes heller ikke det passer til din tøjstil, da det er en utrolig poppet ting at gøre.

    Men et godt råd fra mig. DROP CONCEALEREN! Du er smuk uden.

    /nana

  13. Sofie B Says:

    Jeg sys du er fin.. Læberne er nu flotte sys jeg.. Jeg gjorde det også lidt engang, men brugte libgloss ovenpå – go effekt..
    Bukserne er hotte! Du får det meste til at virke.. :)

  14. Sofie Says:

    Jeg synes det er lidt underligt, for normalt ser man det at have foundation på læberne som en “poppet” ting, men når det er på dig, synes jeg det er utrolig fedt og stilet.
    Thumps up Gina, fed blog btw. :-)

Skriv et svar

