Hvad der efterfølgende skete….

10. juni 2010


Lars fik spontant den idé, at jeg kunne invitere folk med op i hans nye butik til fest efter Cheap Monday/Cover festen igår en spytklat derfra. Det gjorde jeg så. Og mine venner inviterede deres venner, og pludselig gik det stærkt. Hele butikken (nogle ville kalde det et factory..) var fyldt med de bedste mennesker, før vi kunne nå at se os omkring. Et spørgsmål til jer der var til stede – tror i vi var færre eller flere end 100?! Der var dømt asti-nasty, kærlighed og den kreative klasse, og egentlig forstår jeg ikke hvordan det tog form så hurtigt som det gjorde. Det var så absolut en af de aller bedste aftener længe for mit vedkommende – og er ikke i tvivl om at folk nu også morede sig ret godt! Da vi lukkede festen tog vi på Rust og hjem til Sofia og holdte endnu en lille sød fest. I aften skal jeg for det ikke skal være løgn til fest – hvor vildt er det ikke lige!
lidt tilføjelser –
3: Berg har hattehår og Julier er sød. Haha
4: Fiona fra Spotding og Mikkel fra Boohyouwhore
11: Jeg elsker billedet. Må jeg få billedet?
16: Den skønne franske altan udtil Købmagergade
17: Fierce(!)
19, 20, 21: “venter på vin” ha ha, ej beslutter os for hvor vi skal tage hen.
22: Når opgange er pæne skal man tage billeder. Af Mikkel.
23: Mig og Sofia som holdte den afsluttende fest.
24: Lindsay Lohan på 3. døgn

8 Responses to “Hvad der efterfølgende skete….”

  1. ksubi Says:

    haha . Når opgange er pæne skal ma tage billeder . Af mikkel .

  2. Ditte Says:

    fantastiske billeder.. med fantastisk lækre mennesker!

  3. Maria Says:

    Det ligner en vild fest, man ikke burde være gået glip af!
    Må jeg spørge. Hvilket musikkunstnere lytter du mest til?

  4. Mia Says:

    Flotte billeder.. hvem er ham fyren Mikkel er fotograferet sammen med på et billede.. han virker bekendt??

    p.s pigen som tager læbestift på på et billede ligner Heidi Klum for vildt

  5. Fie Says:

    Fede billeder :) Hvad hedder det kamera, som du bruger til alle dine billeder?

  6. vakhshclub Says:

    Class photo !!!!!!!!!!! Welcome here http://vakhshclub.wordpress.com/

  7. nina Says:

    Mia:

    Det er andreas jessen… Skuespiller og Sebastian Jessens (ham fra rich kids) lillebror.

  8. ginajaqueline Says:

    Bruger et spejlreflekskamera – et Nikon D40

    Ja, det er Andreas!

    Musik listen er lang. Pt. hører jeg mest The xx, Air, Empire of the sun, tidligt Nirvana og Kenneth Bager og fransk musik – men har meget musik jeg elsker!

Skriv et svar

